Essential Mix

2008.11.28. 11:42

Ahogy ma bejelentkeztem imeem-be, észrevettem, hogy van egy kis gomb, a nevem mellett: play recommended song. Annyira kiváncsi lettem mit ajánlj nekem, hogy rögtön rá is kattantam. És szó szerint. Egy fantasztikus essential mixet dobott ki nekem. Egy élő felvétel David Guetta-val és Paul Van Dyke-al. Nagyon eltalálták, halgasd meg Te is!

 Essential Mix 2007-07-29 - Paul Van Dyk, David Guetta, Erol Alkan & Sven Vath

Nem tudod mi az az imeem? És a last.fm? Röviden? Zene a böngésződben, ingyen, amilyet szeretsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kamela.blog.hu/api/trackback/id/tr4792826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása