Megdugnak skype-on

Címkék: skype vicces zaklatás

2008.12.22. 08:39

Nemrégiben érdekes beszélgetést folytattam egy algériaival.
Rögtön telefoncsörgéssel indult, én pedig naívan fel is vettem. Halló, halló... semmi. Hát gondoltam valamilyen zavar van az erőben és azért nem hallok semmit. Ezért megkérdeztem ki is ő. Közben újra hívott...

A bejegyzés trackback címe:

https://kamela.blog.hu/api/trackback/id/tr45836194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.19. 10:06:15

Akár örülhetnél is, hogy ilyen vonzó vagy, hogy még a neten keresztül is ilyen hatással vagy a férfiakra. :D

Kamela 2009.03.19. 10:43:25

@agyvihar:
ebből a szemszögből még nem is gondoltam át. Király :)
süti beállítások módosítása